Do You Like My Blog ??

Monday 22 April 2013

Bahagiamu Deritaku


Assalamualaikum semua , hai hai dan hai :)

Perghh perghh title .. kikiki , msti korang bajet Cik Ain tgah kiciwa kann kann kann :P . Selalu cik Ain da titow da waktu2 cenggini tapi mlm nie mcm payah je plak mata nie nk lelap .. xtau la nape .. musykil dan tertanya2 gak tapi apakan daya mata Cik Ain nie xley menjawab segala persoalan Cik Ain nie .. *mengaruttakhabes* , ok laa disebabkan aku xley tdo ak pun dok godek2 nset yg mcm bernyawa xbernyawa je pda aku tue so ak pun trbukak satu lagu yg bru je ak download kt MP3 Skull yg di suggest olh kwan ak c Nolhazlin Osman nie ... dgar pnya dgar ehh ehh mcm sodap lak kat deria pendengaran ak nie kann .. mcm dok kena pukau je mata btmbah2 sogar plak ... hihihi  , orite meh2 aku share at korang lagu yg ak ngah lyn mlm nie ... lgu nie by HAFIZ .. seriously vokal dya memg terbaekk .. korang rasa cmner lak ??? Jom layan sesama :)



Ku dengar kau cinta sangat padanya
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu
Siksanya mengakui kau teman biasa
Terpaksa ku terima itu hakikatnya
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama
Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan
Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan
Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu, bersamamu
Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu




ok , bestkan lagu nie ?? per pendapat korang .. kot sma nan aku means kita sehati sejiwa ley la dok sebumbung jdy geng if tidk sila maen jejauh ok :P

Sekian , Terima Kasih *tepuktangan*



No comments:

Post a Comment