Do You Like My Blog ??

Friday 19 April 2013

Today is Friday II


                                                    Assalamualaikum semua :)


Ok seperti yg dijanjikanla entri nie sambungan kpd entri aku yg sblm nya , pe yg special jumaat rinie .. Hehehe act yg special nya yelah rinie aku pulang ke kg halaman aku .. kt mna kg halaman aku ?? Alarh xkan korang xtau negeri yg femes tue .. alarh yg darah berketurunan pahlawan sume tue .. haa tau x tau x ?? xtau gak .. aishhh , xpe meh ak bgtau .. kg ak terletak kt MELAKA !! hehe , hmm disbbkan aku nie blm berkemampuan tok miliki transport sndri so ak pun pulanglah by BAS .. hehe ak naek dri TBS then turun kt MASJID TANAH perhentian .. smpai ctue nnti adik aku tlg amik la kiranya kann ... so pngalaman ak mlm td agak lain ckt kalau korang nk tau laa .. xnk tau pun ak nk cter gakk !! hahaha , coz otw nk smpai umh da xciden dkt pe ntah jalan dia .. mula2 dri jauh ak nmpak satu objek tgah2 jalan bsar sgt , ak trus pkir mayat lahh pe lgy .. ak da start cuak la sbb kira nie firstime tgok dpan mata , then dkt pnya dkt bkan mayat tapi ..... haaa cer korang teka pe ??? kete yg terlibat 2 bijik .. bhagian dpan tpi abes hancur teruk .. erkk kesian ak nengok n xslap ak risda pnya owg coz kete dya ada lmbang RISDA ... n atlast objek yg ak nampak tersadai kt tgah jalan tue is seekor KERBAU !!! kiranya xciden kete dgn kerbau la nie ... agknya da mlm kan xnmpk laa kot .. abeh jalan berlumuran nan drah .. ishh sian ak kt kerbau tue bkan kt keta tue taw .... hehehehe , owg dia ak xpasti laa maybe selamat kot .. ok moral of the story kt cnie ... BERHATI HATI DI JALAN RAYA DI MANA ANDA BERADA INGATLAH ORANG YG TERSAYANG :)

cantik tak rumahku syurgaku :P



Sekian , Terima Kasih*tepuktangan*

4 comments:

  1. cik ain jaafar aku sukasukaje ni......hahaha

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. ye cik nana .. kerbau .. tapi jgn pandang rendah nan kerbau taw coz kalau xciden dgan moto rider blh mati wooo ..

      Delete